2011. január 30., vasárnap

Diétás vacsora




Nagyon éhes voltam ma este, de elegem volt a folyamatos kajálásokból, édességből, szóval valami kímélő és kalóriaszegény kajára vágytam. És nem mellesleg melegre, mivel semmi pénzért nem ennék meg semmiféle hideg salátát, hideg öntettel ilyen hidegben. Brrrrrrr.
Ami itthon volt: egy kissé fonnyadt cukkini(1) meg pár fej gomba (3) és fokhagyma. Nosza egy kevés olajat melegítettem, beledobáltam a szeletekre vágott cukkinit, gombát, úgy naturan és melléjük szórtam 3 gerezd zúzott fokhagymát. Vizet nem kell rá tenni, mert a gomba elég sokat ereszt magából. Meg kell várni, míg a gomba által eresztett lé elpárolog, annyi idő alatt a cukkini is megpuhul. Persze sót, borsot tettem rá. Isteni finom lett és jó meleg vacsim volt, és külön jó, hogy nem hízlal és nem telít el estére. El tudok mellé képzelni egy pohár kefírt is, vagy egy kis rizst, de akkor már diétás ebéd is lehet belőle.
Szóval ez az új találmány, lehet variálni jobbra-balra, de a lényeg, hogy egyszerű és finom!
(Holnap hétfő, kivagyok!)

2 megjegyzés: