2011. január 26., szerda

Táppénzen




Itthon ülök vírusos kötőhártyagyulladással. Puff neki. Írtam, hogy be van gyulladva a szemem. Hiába borogattam meg szemcseppeztem, semmi. Ma felhívtam a háziorvost, hogy akkor mit csináljak neki. Egyből elküldött az ambulanciára, mertha több, mint egy hete nem javul, akkor az nem játék.
Ambulancián 35(!) percet vártam, azt hittem már nem lesz semmi, de végül megvizsgált a dokinéni, pont ismerős volt, szóval külön rendes volt velem.
Antibiotikum kúra plusz antib.-os szemcsepp, ami nagyon csíp.
Elvileg 10 nap, remélem hétfőre azért rendbe jövök.
Fontos! Soha, senki ne használjon Visine szemcseppet kötőhártya gyulladásra! Többet árt, mint használ.
Szóval ez van. Bemetem a patikába és megint szerelembe estem. Így megy ez valam mostanában. Járok-kelek a városban és szerelembe esek. Szóval tea. Britanniából. A kép magáért beszél. Isteni.

2 megjegyzés: