2011. január 12., szerda

Na már most

Élek még, megvagyok, csak nem volt időm/kedvem/alkalmam írni.
Karácsony előtt hagytam ugye abba.
Nos, az ünnepek jól teltek, mindenféle szépséget kaptam, és két ünnap között csak főztem, ettem, mosogattam, aludtam, filmeztem. Ennyi. De teljesen jó volt. Kipihentem magam. Csak egy kicsit beteg voltam, de nem volt szerencsére vészes.
A szilvesztert itthon töltöttük, épp számoltam, hogy 10 éve nem voltam otthon szilveszterkor! :o Mindig valami buli volt, úgyhogy most az újdonság erejével hatott, hogy nem voltam sehol. Pontosabban voltam, mert éjfélre kimentünk a belvárosba, megvártunk a tűzijátékot és már sétáltunk is haza. Itthon 1-1 pohár pezsgő, aztán sokáig beszélgetés.
Kicsit azért hiányzott a készülődés meg a nagy baráti társaság, de ez így volt jó :)

Aztán nagyon rossz volt visszaszokni a dolgos hétköznapokba, de annyira nem bántan, hogy kezdődik a munka, mert nagyon eltunyultam. És persze 0-24 órában ettem :P

Az állatkák jól vannak, Maya is növekszik már, kicsit kezd felszedni magára és a bundája is selymesebb, mint volt. Nem butaság az alutasakos kaja.
Gingert vasárnap este elcsapta egy autó, de szerencsére nem lett nagyobb baja, csak megdobta az autó oldala. Azért nagyon megijedtem. Mostmár annyira jól van, hogy borzasztó kuplerájt csinált(a macska közreműködésével).
Nagyjából ennyi történt, igyekszem többet írni, becsszó! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése