2011. január 28., péntek

Nyaff

Nyafi vagyok az utóbbi napokban. Nagyon fáj a gyomrom a hülye antibiotikumtól. Alig eszek napközben, kefírt, teát iszok, mégis zuborog, szúr a gyomrom. Bleh....
Nekiálltam itthon angolozni kicsit komolyabban. Fordítások, tesztek. Fél óráig oké is volt, míg aludtak az állatok. De egyszer csak felébredtek, és akkor nem volt megállás.
Komolyan, mint egy filmben! Macska leverte a joghurtos flakonomat, a kutya elszaladt vele. Míg a kutyát kergettem, Maya belenyalt a bögrémbe. Bögrét eltettem, addig Gigi elvitte a papucsom, azt kerestem, utána Maya elkezdte rágni a laptop kábelét. Satöbbi.
Ráhagytam az angolt, majd később, ha nyugi lesz, folytatom.
Most is piszkál valamit a macska. Már elrágta a telefonom töltőjét és headsetét. Rosszabb, mint 3 kutya! És még csak 3 hónapos.
Ja!
Megnéztem délután egy filmet. Never let me go-t.
Hát elég kemény, mit ne mondjak. Csak azoknak ajánlom, akik nem vágynak akcióra és pörgős jelenetekre, annál inkább egy megrázó történetre. Csodás zenével és képekkel.
Trailert nézzétek meg!



Szóval ennyi a helyzet. Ki kell találni valami finit hétvégére. Majd megírom, hogy mi lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése