2011. január 17., hétfő

Monday night


Eltelt a hétfő szerencsére jobb volt, mint szokott lenni.
Voltam túrni, vettem egy kötött lila kardigánt, egy farmert meg egy felsőt pár száz forintért. Az ebéd EZ volt! Isteni lett és nagyon egyszerű és persze egészséges.
Munka jól ment, volt pár értekezlet, szal nem kellett olyan sokat telefonálnom :P
A belgiumi dolgokat nekiálltunk átnézni, szervezni, és ha minden jól megy, nyárra vagy nyár végére kinn tudunk lenni.
Angolt tolnom kell, nincs mese...
De jó már, hogy van valami kilátásban :)
Kell valami munkát szerezzek, meg kell CV-t írjak magamról meg papírokat el kell kezdeni intézni. Izgis.
Most megyek feküdni! (csak még a kutyát leviszem... nagyon jó a meleg ágyból éjfélkor kikelni és felöltözni, aztán levinni a kutyát a mínuszokba.

4 megjegyzés:

  1. a kép zseniális :D
    a receptet meg lopom :)
    és sok sikert a tervek megvalósításához!

    VálaszTörlés
  2. még annyit árulj el, kérlek (mivel padlizsánnal még nem dolgoztam saját magam), meg kell- e pucolni, vagy mehet bele hájastól?

    VálaszTörlés
  3. szóval én nem pucoltam meg, héjastól és jól szét kell főzni és mehet mellé 3 gerezd fokhagyma is.
    Isteni! :P

    VálaszTörlés
  4. Babóm,ez egyre jobban megy neked :))

    VálaszTörlés