2011. január 24., hétfő

Szemüvegmizéria és a Ray-Ban




Ma felkeredtem drága párommal szemüvegkeretet választani nekem, mert a mostani már nagyon régi és alig látok ki rajta. Persze mint minden, ez sem egyszerű az én esetemben, mert nem azt tudom, hogy mit akarok, hanem csak azt, hogy mit nem:P
Kárász utcai Ofotért... Kedves, nagyon kedves alkalmazott, mondtam, hogy sima, fekete, kicsit retro-s műanyag keretet szeretnék. Szegényke, mindenfélét hozott... De mindnek a szárán csillám, kristály, rózsaszín csík és strasszok voltak. Kinek tetszenek ezek?? Na mind1.
Bő 10 perces keresgélés után sem jutottunk semmire, szegény eladó a fél boltot kipakolta nekem, de én, mint egy királykisasszony, válogatósan nyavalyogtam. De tényleg nem tetszett egyik sem.
Aztán átmentünk a másik Ofotértbe. Ott annyira nem ugrált senki körülöttünk.
És akkor megtaláltam ŐT!
Ray-Ban, fekete, műanyag, szép és retrós. Csak egy baj van vele, egy vagyon...
Úgyhogy marad a plátói szerelem. Felteszem, hogy lássa mindenki.
Neten persze rákerestem, lehet jóval olcsóbban kapni, de nem bízok az ilyen vaterás szemüvegrendelésben. Meg nagy kérdés, hogyha én bemegyek egy optikába a kerettel, amiben van egy átlátszó lencse, akkor azt kiszedik-e belőle a benne lévőt és bele teszik-e a dioptriás lencsét nekem? Valaki tud erről valamit?
Szóval most szerelem van. De valahogy majdcsak megoldom okosan.
Megyek aludni, mert semmi jó vége nem szokott lenni az éjjeli virgonckodásnak. Rendszerint másnap sokáig alszok és kómásan, összetörten ébredek.
Szóval alvás!

1 megjegyzés:

  1. Hali!

    Beleteszik a dioptriás lencsét az nem téma, tök mindegy most mi van benne, de a lencse árától is dobsz majd egy hátast az tuti! :D

    VálaszTörlés