2011. január 23., vasárnap

A mai nap gyorsan ...




...eltelt. Sőt, már vasárnap van. A szombat hipp-hopp elszállt.
Délelőtt munka, uténa jött a főbérlő egy építésszel és pár órán át méregették a lakást, persze egész nap nem ettünk semmit, 3kor már kopogott a szemünk az éhségtől.
De gyorsan elszaladtam a wok'n' go-ba és szereztem egy kis kínai kaját, mert sajnos főzni nem tudtam. Pedig be volt ígérve a tarja, de majd legközelebb.
Délután meg babáztam :)
Édes egy ilyen kisgyerek. Olyan édes volt, felvettem és odaúrta a kis fejét a mellkasomhoz. De mondjuk bömbölt is egy órát, szóval kaptam hideget-meleget.
Be van gyulladva az egyik szemem. Könnyezik meg piros, minden baja van. Van rá valami házi gyógymód? Én kamilláztam, de elég hatékony.
Holnap ismerősözés, Szegedezés, ÉS! pogácsa sütés! Annyi sütök, hogy bele fogunk fulladni :P
Aztán újra hétfő...
Befejeztük a tegnapi filmet, mert a végét elaludtuk. Jó volt, csak annyira utálom, hogy minden amerikai szuperprodukciónak egy és ugyanaz a menete.
Van az alapszitu, megismerjük a sztorit. Utána jön egy kis bonyodalom, egymásba szeret a két főhős, elvannak, kicsit lemegy laposba a film. És mikor már minden frankó, jön egy nagyobb gubanc (kiderül, hogy a főhős el fog költözni, vagy csak fogadásból/félreértésből/önző célból) van a csajával. Borul a bili és mindenki szomorú pár napig és a legkeményebb fickók is ejtenek pár könnycseppet. De persze nem amerika lenne, ha nem oldódna meg persze minden magától.
És ami a legdúrvább, hogy mindig akkor döbben rá, hogy nem tud a nő nélkül élni, mikor az éppen el akar végleg repülni az ország/világ másik részébe.
A legidegesítőbb a reptéres jelenet! Kb. 20 filmben találkoztam már ezzel. És mindig ugyanaz a történés. Nő/férfi bánatosan, ámde elszántan lépked a check-in felé. Közben mutatják az őrülten száguldó kedvesét, aki próbál még a gép felszállása előtt odaérni.
Persze a repülőtér bizt. őre megengedi, hogy a bejáratnál parkoljon és senkinek nem tűnikfel, hogy valaki egy repülőtéren őrülten rohangál.
Ezután két dolog lehet: vagy utoléri kedvesét és forró csókban egyesülnek, miközben a tömeg éljenez, vagy (ami nagyon izgis) nem éri utol! Ekkor főhősünk összeomlik, hazafele vezet és mikor otthonába belép, ott várja kisírt szemű élete párja :)
Ezektől kiráz a hideg. Sajna a filmnek a 2-es számú befejezés jutott. De a végén mindenki boldogan él, amíg meg nem hal.
Na, ennyi!
Alszok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése